مانداناماندانا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

فرشته های کوچک من

چندتا عکس

1392/6/30 16:15
نویسنده : سارا
482 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. امروز هوا خنک تر از دیروز بود ولی همچنان گرمه. بچه ها رو گذاشتم مهد و با برادرم سری به دفتر زدم. از مهد رفتن ملینا خیلی ناراضیم. دو هفته ای هست به دنبال یه آدم مطمئن میگردم که صبحها بیاد پیش ملینا. از همکارای مهد هم کمک گرفتم ولی تا به امروز نتونستم کسی رو پیدا کنم. ملینا روز به روز شیطون تر و کنجکاوتر می شه. مجبور شدم با کمک ماندانا تمام کشوها و کابینتهای پایین آشپزخونه رو چسب کاری کنیم.

چند روز پیش از ماندانا خواستم تا به ملینا ماست بده تا من آماده بشم و بریم خونه مامانم و نتیجه شده بود ایننیشخند

 

این هم چندتا عکس از عروسک مامان

 

 

 

 

 

 

 

ماندانا با کمک تراشه های الماس یاد گرفته بخونه ولی تا به این لحظه نخواستم که چیزی واسم بنویسه. یه شب اومد و لوح نقاشیشو نشونم داد. من و امیر خیلی ذوق کردیم. این هم یادگاری از اون شب...

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مريم مامان كيارش
25 تیر 92 22:34
سلام دوست عزيز . به جمع وبلاگ نويس ها خوش اومدي . من لينكت كردم
بوس براي فرشته هاي كوچك


ممنون عزیزم
مامان آروین (مریم)
31 تیر 92 16:40
سلام تو مسابقه نی نی شکمو شرکت و هدفم را از شرکت ذکر نموده ام . در صورت تمایل و شریک شدن در ثواب آن می توانید کد 737 را به شماره 20008080200 ارسال نمائید .
مامان آروین (مریم)
1 مرداد 92 12:57
سلام دوست داری تو ماه مبارک رمضان ثواب داشته باشی ؟ اون هم کمک به کودکان نیازمند ..... تو مسابقه نی نی شکمو شرکت و هدفم از شرکت در صورت برنده شدن ، اهدا مبلغ مورد نظر به کودکان نیازمند می باشد. در صورت تمایل و شریک شدن در ثواب آن می توانید کد 737 را به شماره 20008080200 ارسال نمائید . همچنین می توانید به اعضای خانواده ، دوستان ، همکاران و سایرین هم خبر بدهید تا در این اجر معنوی شریک باشند . پیامبر اکرم (ص) : بخشنده بودن قبل از آنکه توانائی مالی بخواهد ، قلبی بزرگ میخواهد . منتظر قلب های مهربونتون هستم .
مامان عبدالرحمن واویس
11 مرداد 92 16:02
سلام عزیزم فرشته های نازی دارین خداواستون حفظشون کنه عزیزم نوشته بودین ماندانا جون ازپکیج تراشها استفاده کردن بادیدن این مطلب خیلی خوشحال شدم اخه پسرمنم استفاده میکنه والان درس اخرمرحله سوم هستیم امیدوارم بتونم ازتون کمک بگیرم راستی من لینکتون میکنم اکه دوست داشتین لینکم کنیدوخبرشم بهم بدین منتظرتون هستم